Hvordan man åbner en Dollar butik

At åbne en butik, eller i mit tilfælde en mellemstor dollar butik, der er mange spørgsmål, som jeg havde brug for svar på. Første, hvorfor en dollar butik versus enhver anden type butik. Hvor meget vil jeg gøre? Hvad er den bedste placering? Hvad er den bedste firkantede optagelser? Hvor meget leje skal jeg betale? Hvordan forhandle lejemålet? Hvor meget skal jeg betale for leje? Hvor kan jeg finde penge? Har jeg brug for en forretningsplan? Hvordan forbereder jeg mig en god forretningsplan for butikken? Hvor får jeg udstyr og merchandise? Behøver jeg en franchise? Hvordan konfigurerer jeg butikken? Hvilken slags merchandise behøver jeg? etc. Mange undersøgelser vedrørende dollar butikker viser, at man kan gøre penge åbne en dollar butik. Men der er mange risici forbundet. For at tjene penge, skal du vælge den rigtige placering, styring af omkostninger og udgifter (som omfatter, husleje, lønninger og tab tilskrives tyveri), købe og sælge den rigtige merchandise mv.
Det første jeg gjorde var at søge på internettet. Jeg fandt mange hjemmesider villig til at hjælpe mig oprette butikken og give mig oplysninger om, hvordan til at køre en vellykket. Flere af dem ønskede en stor depositum (normalt omkring $5000,00). En ting jeg lærte gennem min forskning var at holde sig væk fra virksomheder stille indskud op foran. Chancer er du vil gøre en stor fejl og vil aldrig se dine penge igen. I mit tilfælde, da målet var at åbne en butik med kun lidt eller ingen penge på lommen, var at give enhver indbetaling ikke en mulighed.
Jeg gik også til at se min CPA at få ikke-filtrerede oplysninger rosenrødt forudsigelser. Kort sagt, fortalte han mig at han var bekymret, fordi han mener der er stor fare forbundet med detail. Han sagde, at for hver af disse store tilbagevendende udgifter, jeg havde brug at beregne, hvor meget jeg skal sælge pr. dag til dækning af dem. For eksempel, baseret på hvad han fortalte mig jeg anslået at hvis min husleje er $6000 per måned jeg bliver nødt til at sælge for omkring $200 per dag (6000/30 = 200). Så gøre du det samme for lønninger, forsikring osv. Han siger også tyveri i en større komponent, der skal tages i betragtning.
Han fortalte mig at forvente at gøre op til 15 cents per dollar efter udgifter, og højst 20 cents hvis butikken er vellykket, og at jeg styre udgifter og reducere tyveri. Han fortalte mig, at hvad generer ham i detailbranchen er at sælge en vare du har købe og holde fire af fem af den samme vare i butikken. På en større skala, hvis du sælger $800,000 værd af merchandise, forestille sig hvor meget merchandise, som du er nødt til at købe og holde på hylderne. Han fortalte mig at passe på disse virksomheder, som vil komme og helt stock din butik, fordi hans oplevelse var, at nogle af disse virksomheder har også elementer, som de ikke kan sælge, de vil passere mig.
I betragtning af de mange risici er en nøgle til succes at lære at styre disse risici. I mit tilfælde, da jeg besluttede sidste måned at åbne min dollar butik, ønskede jeg at få så mange oplysninger som muligt. Derfor, jeg oprettede hjemmesiden som en realitet hjemmeside for folk til at deltage og hjælpe mig gøre trinvise beslutninger fra begyndelsen indtil store er oppe og køre. Nogle af disse beslutninger omfatter, at vælge den placering af meddelelseslager, lease forhandlinger, finansiering, merchandising, interiør design, udlejning, osv. Ret nu, jeg er på mit andet trin, der er, “Hvordan at vælge den bedste placering for butikken”. Jeg må indrømme ved at gøre dette, jeg minimering min risici stærkt, fordi ikke blot jeg får sund fornuft rådgivning fra folk, der har gjort det selv, men jeg får også at høre fra eksperter i detailhandlen. For eksempel, ønskede jeg at vide for eksempel, hvad er en foretrukne størrelse af butikken for en nybegynder som mig til at have nogen chance for succes. Jeg lærte, at det er bedst at starte med en meget ren butik mellem 4000sq til 5000sq, med lav husleje i nærheden af et stort indkøbscenter eller supermarked med tung trafik, med den rigtige merchandise for butikken. Den merchandise jeg vil købe, afhænger af det samfund, hvor butikken ligger. Af Fællesskabet mener jeg ikke byen. Jeg har lært, i en by, du kan have flere butikker men endnu bære forskellige typer af merchandise afhængigt af placeringen af butikken. For eksempel, er hvor jeg bor, der to universiteter i byen. Da jeg ikke kan lide tanken om, at min virksomhed vil dyp i foråret pauser og ferier, planlægger jeg ikke at åbne butik i nærheden af universiteterne. Derfor vil jeg ikke bære en masse emner, der vil appellere til studerende.
Vidste du, at dollar butikker er frekventeres især af kvinder? Jeg vil derfor, skal have en masse merchandise der appellerer til dem. Vidste du også, at omkring 60% af mennesker, der går til en dollar butik slå nat som de kommer ind? Hvordan hjælper denne info, du spørger? Det foreslås, at du lægger merchandise, der er sværere at sælge til højre i begyndelsen. Som du indse nu, er oplysningerne nøglen til at gøre de bedste beslutninger. Jeg skal indrømme, at det er en spændende oplevelse, som jeg går igennem alle de trin, der bruges til at åbne min egen butik. Mit mål er at åbne butikken i omkring fire måneder fra nu og udgive en bog om min oplevelse. Enhver konstruktiv kritik fra andre læsere er derfor velkommen.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *